Portaal voor Ondersteuners

Makkelijk online de gegevens van uw cliënten beheren.


Als bewindvoerder heeft u bij ons een eigen online omgeving waarin u makkelijk de gegevens van uw cliënt(en) beheert. Het Portaal voor Ondersteuners. Hier heeft u inzicht in de zorgverzekering van uw cliënten én kunt u direct aanpassingen doorvoeren voor uw cliënt(en).

Toegang tot het Portaal

Een account aanvragen is zo geregeld via het aanmeldformulier. Na uw aanmelding verwerken wij uw aanvraag en krijgt u binnen 5 werkdagen toegang tot het Portaal.

Let op: Bestaat uw organisatie uit meerdere bewindvoerders? Er is 1 beheerdersaccount per organisatie beschikbaar. Hij/zij beheert de gebruikersaccounts binnen uw organisatie. Controleer of een collega al een account heeft.

Aanmelden

Inloggen na aanmelding

Wanneer u of of uw organisatie zich heeft aangemeld voor het Portaal, ontvangt diegene toegang tot het Portaal. Om in te kunnen loggen bij het Portaal heeft u een eHerkennings account nodig. Heeft u die al? Dan kunt u daarmee inloggen. Heeft u die nog niet, vraag dit dan hier aan. 

Het minimale betrouwbaarheidsniveau is EH3.

Inloggen

Handleiding

Heeft u hulp nodig bij het inloggen of de functionaliteiten van het Portaal? Bekijk dan hier de handleiding.

Veelgestelde vragen

Contact

  • Heeft u vragen over een cliënt van u in het Portaal? Neem dan contact op met de Klantenservice.
  • Heeft u (technische) vragen over het Portaal? Neem hier contact op.
Bekijk hier de voorwaarden van het Portaal van Ondersteuners.